Tips, tricks og anbefalinger

Til lufthavnen: Kom i god tid, så der ingen stress er. Hav så lidt håndbagage som muligt, især hvis I rejser med børn.

Til flyveturen: snacks i lange baner – gerne af den sunde slags, der er bedre til at holde blodsukkeret stabilt. Og husk vand! Hørebøffer og nakkepuder til alle. Download evt film og lydbøger på forhånd eller gør det til en tradition at købe et blad med aktiviteter i lufthavnen inden afgang. Er flyveturen lang, så pak tandbørster og nattøj i håndbagagen.

Til togturen: snacks i lange baner – gerne af den sunde slags, der er bedre til at holde blodsukkeret stabilt. Og husk vand! Hørebøffer og lydbøger eller film. Kortspil.

Til køreturen: snacks i lange baner – gerne af den sunde slags, der er bedre til at holde blodsukkeret stabilt. Og husk vand! Find på eller Google små lege man kan lege i en bil. Fx,

Til jetlag: ud og bevæg jer! Find den nærmeste legeplads/park og leg og løb lidt. Godt efter en lang flyveturen. Derudover går det naturlige dagslys at kroppens indre ur bedre kan nulstille sig. Prøv at følge den lokale tid så hurtigt so muligt.

Til regnvejrsdagen: